Chillin’ idag

Kroppen är stel och jag har träningsvärk efter BodyPumpen i tisdags och fotarbetet på karaten igår så idag tar jag vilodag. Det blir faktiskt vilodag imorgon också. Då sitter jag på en buss hela dagen ner till Tjärö i Blekinge och konferensen Sweden Social Web Camp – en hajk för Sveriges webbnerdar. Jag har skrivit om den på Heidi’s News om du vill läsa mer.

Hela helgen kommer att gå åt att snacka webb, sociala medier och bara träffa riktigt bra folk. Jag kommer dock att packa med mig löpardojorna men vis av förra årets hajk är jag inte helt övertygad om att de plockas fram. Jag hade med dem förra året också men då låg de kvar orörda i väskan.

2 tankar på “Chillin’ idag

  1. Ja, fötterna är ganska utsatta i karaten, hehe! Blåsor och skavsår hit och dit. Men det är nog bra att härda dem. Man får passa på att gå barfota nu på sommaren så kanske det inte blir lika illa i dojon sen. Vilken stil tränar du?

Lämna en kommentar