Och ibland måste man lyssna

Det kändes inte helt bra i magen igår efter frukost så jag valde att avstå ett pass inne på snön. Kärleken ska köra en multisporttävling i helgen så han vilade också och istället hängde vi ett tag i landslagets vallabuss där vår kompis Berglund stod och mätte elitens skidor. De testar ca 500 par skidor där i tunneln så att eliten får bra grejer att åka på. Säkert 40 par per åkare testas och kontrolleras noggrant.

Sedan började vi färden hemåt och magen var verkligen på kivigt humör. Det blev lite bättre framåt eftermiddagen när vi gjorde ett stopp i Köping hos goda vänner men när vi åkte därifrån var inte kroppen game och hade lagt till sig men en huvudvärk utom denna värld. Hela vägen hem fick jag kämpa mot illamåendet som huvudvärken orsakade. Krasch rätt i säng när vi kom hem alltså. Min fine man masserade mitt huvud och kom med kalla handdukar att lägga över pannan.

Ny dag, fortfarande risig i kistan. Det blir en vilohelg i soffan, det är ju bra grejer på TV i alla fall, och så får jag heja på Kärleken i tävlingen hemifrån.

Några bilder från bussen. De kan valla men kanske inte stava…

20120803-101425.jpg

20120803-101456.jpg

20120803-101522.jpg

Kommentera

