Spons till Roger Federer

Jag är på väg ut till Bosön för en träningsbloggsträff. Det ska bli jätteroligt att träffa fler bloggare och träna ihop. Vi ska ägna oss åt utomhusaktiviteter och eftersom vädret är lite obehagligt spontanshoppade jag en ny keps på SALKhallen. Tennisspelare har ju keps tänkte jag och gick dit. I farten hittade jag en vit snygg variant med Roger Federers logo på och den fick följa med på färden. Jag kan nu ärligt säga att jag sponsrar Federer. Undrar när jag får min VIP-inbjudan till nästa Grand Slam.

Sanningen att säga har jag egentligen för litet huvud för en keps och ser rätt knäpp ut men det är skönt att hålla vätan borta från huvudet.

Kommentera

