SM-guld!!!

Helt otroligt men bucklan blev min! Jag har inte så mycket att säga just nu, känslan är otroligt härlig.

Alla tjejerna från Malavé Karate Do tog guld i sina klasser och ovanpå det ett lagguld. Grand slam kallas det!

Efter tävlingen blev jag vänligt anmodad att lämna ett dopingtest. Den trevliga kontrollanten Anna väntade tålmodigt på att jag skulle hinka tillräckligt mycket vatten för att kunna kissa. Nu ska allt genom systemet så jag kommer att vara kissnödig hela resan hem…

7 thoughts on “SM-guld!!!

  1. Ping: Summering av 2010 | Dåligt samvete

Kommentera

