Dagens första

Jag hade sagt att jag skulle ut och powerwalka imorse så det var bara att kliva upp när klockan ringde. Crazy trött och med små, små ögon tog jag på mig Federer (kepsen alltså) och gick ut. För första gången den här säsongen åkte också långkalsongerna på.

När jag kom hem blev jag lite förvånad över tiden. Jag hade bara varit ute i knappt 45 minuter. För ett år sedan sprang jag samma sträcka på den tiden. Kärleken påpekade att jag inte brukade vara så snabb förut och det kan väl stämma kanske…

Idag tackade också mina löparskor slutligen för sig. De är helt utslitna i fodret så det är verkligen dags för ett par nya. Mina nya löparskor ska vara i någon cool färg så att man blir peppad för varje steg.

One thought on “Dagens första

  1. Köp Nike Lunarstorm i NYC´t. Bra pris där. Super snygga. Dock är, för en gångs skull, herrmodellerna snyggare än dammodellerna.

    Look out!

Kommentera

