Missad mat

Står och väntar på tunnelbanan med magen kurrandes. Missade alldeles att få med mig efter-träning-mat. Inte helt optimalt.

Ikväll blev det ett styrkepass med kollegan Karin och det gick väl sådär. Jag har nog gått bakåt lite i styrka men det är ju inte så konstigt eftersom jag inte tränat så flitigt på just det. Testade i alla fall att öka på ordentligt på bänkpress och 25 kg blev det i alla fall några reps på även om det var trögt. Jag känner mig rätt långt ifrån att vara en superatlet just nu. Skulle vilja hitta tillbaka till formen jag hade i somras när jag kunde springa Brunnsviken runt utan att få ont eller kippa efter andan. När kroppen svarade när man tränade och inte kändes seg som kola.

Hur har ni det med formen? Någon som känner sig riktigt i gasen?

2 thoughts on “Missad mat

Kommentera

