Ingen karate men väl lite box

Blir ett kort inlägg ikväll. Eftersom benhinnorna är paj gick jag inte till karaten utan hade tänkt ägna mig åt lite lätt gymträning. Väl på gymmet blir jag Shanghaiad in på ett boxpass. Det var kul att slåss lite även om det inte är detsamma som karaten och jag kunde ju inte köra fullt eftersom benen gör så ont. Skönt att ladda armarna med lite mjölksyra var det i alla fall.

Imorgon bitti ska jag träffa Fredrik och Morris igen. Det var länge sedan och jag misstänker att de har slarvat lite med träningen. Uppsträckning alltså.

Kommentera

