Eh, lugnt var det ja

Idag skulle jag bara köra lite lugn träning för att musklerna skulle komma ihåg att de fanns inför söndag men jag vet inte vad som tog åt mig för jag gav kroppen en rejäl genomkörare. Det här var passet jag skulle ha kört i tisdags efter polen. Inte en muskel har lämnats ifred och jag är riktigt nöjd med mig själv.

Efter styrkan smet jag in i gruppträningssalen och körde några ingångar framför spegeln för att i alla fall få lite karatekänsla i kroppen. Det kändes ok, såg lite skumt ut i löpartights bara. 😉 Börjar nog komma i rätt mindset; jag har inget att förlora på att ställa upp. Varken mitt anseende eller mitt SM-guld. Jag ska bara köra mitt race och lita på min instinkt som jag alltid haft. Peppar mig själv med guldbilden:

Kommentera

