Vinn en goodiebag!

Jag gick loss ordentligt på mässan idag och fick med mig all sorts of stuff som jag plockat ihop till en liten goodiebag som ni kan vinna. Det är bars, hudkrämer, vitaminer, sportdryck, presentkort, lindor från Les Mills m.m. Since lotteriinspektionen don’t take kindly to brott mot lotterilagen måste man kämpa lite för att vinna den och svara på en fråga. Svaret på den går att hitta lätt om man söker på bloggen. Man kan också gissa om man känner för det. Försten in med rätt svar vinner.

Vilka lopp ska jag åka under Vasaloppsveckan 2011?
1, TjejVasan och SkejtVasan
x, SkejtVasan och Vasaloppet
2, HalvVasan och SkejtVasan

Klura på det och maila in ditt svar och adress (så att jag kan skicka prylarna) till daligtsamvete@gmail.com. Har ingen svarat innan tisdag kl 18 behåller jag alla fina prylar själv! 😉

Kommentera

