Middagsfrestelser

Istället för träning finner jag mig på en middag med kollegorna och två före detta kollegor som vi tackar av genom att de får bjuda på mat. Helt fair deal om du frågar mig. Givetvis bjuds det på gott efter maten men jag finner det förvånansvärt lätt att stå emot faktiskt. Nu är jag en vecka in i den vita månaden och det går rätt bra faktiskt men jag misstänker att morgondagen kommer bli jobbig. Fredagsmys utan fredagsmys liksom. Vi får väl se hur det blir.

Imorgon blir det ingen träning heller för jag ska till naprapaten och få fortsatt behandling på höften. Man får inte träna samma dag som man får behandling. Ser fram emot lördagen och Saras tretimmarsutmaning!

Kommentera

