Tretimmars och Gundetrosa

Få plagg är så osexiga som ”Gundetrosan”. No action with those on, no no. Det är alltså shortsunderställ med vindskydd i fronten. Himla bra grejer när det är kallt som idag och man prompt vill vistas utomhus men otroligt osexigt alltså. Just take a look down below (no pun intended).

Idag var också dagen då jag antog Saras utmaning att träna tre timmar. Eftersom dagen var vacker och fin ville jag inte stänga in mig på gymmet utan jag och Kärleken begav oss ut i terrängen i matchande kläder och med skidstavarna flängande runt oss. För er som inte visste det så bjuder Hagaparken på ganska branta backar och de är bra träning för de som knatar upp för dem. Snön gjorde det dessutom extra jobbigt eftersom det blev lite halt också. Var vi ute i tre timmar då? Nej, vi var ju inte det. 1,5 timmar fick vi ihop. Vi kom ut för sent ute så det blev mörkt och så började min höft krångla under löpningen. Den smällen var jag inte beredd på. Jag som var så nöjd efter behandlingarna hos Göran. Måste prata med honom om det. Kan det vara så att löpningen ligger bakom allt trassel?

Körde i alla fall lite styrka när vi kom hem. Den berömda bollen togs slutligen i användning efter att ha varit golvprydnad ett tag. In alles en helt ok träningsdag under normala omständigheter men eftersom utmaningen gällde tre timmar så måste jag säga att jag misslyckades.

3 thoughts on “Tretimmars och Gundetrosa

  1. Ping: Gundetrosor på! | Dåligt samvete

Kommentera

