Träningsbloggsträff igår

Jag hann inte blogga igår och har knappt tid över till det idag heller. Det är fullt upp på jobbet och jag skulle behöva klona mig…

Träningsbloggträffen igår var jättetrevlig. Vi var ett gäng tjejer och två killar som träffades på Sportlife Odenplan och mosades av en hård cirkelträningsbana. Jag tog i med allt jag hade och svettades floder. Riktigt jobbigt men sjukt kul! Älskar hårda pass! Efter det blev det en dansklass och jag fick än en gång bekräftat att jag inte ska säga upp mig och satsa på en danskarriär.

Laddar upp bilder och länkar till de andra bloggarna snart!

4 thoughts on “Träningsbloggsträff igår

  1. Tycker det var bra att du dansade ändå 🙂 Du är ju vig som en dansare i alla fall! Och jag tror att du tycker att du är sämre än vad du faktiskt är. Bra jobbat igår. Kram.

    • Tack för det! Nej, jag har inga illusioner om min talang på dansgolvet men helt sämst i världen är jag väl inte heller. Det är fötternas fel faktiskt, de gör inte som ögonen ser att man ska göra. De lyder liksom inte =).
      Du körde på bra du också!

      Kram!

  2. Jag skyller också på mina fötter när det kommer till dansen 🙂 Det är som du säger att de inte riktigt lyder 🙂 Även om jag nog var 100 gånger sämre på att dansa än alla där på sportlife i söndags så var det väldigt roligt i alla fall.

Kommentera

