Plåtning Fitness Magazine och rodd

Haft en hektisk men rolig dag! Har sprungit mellan möten och så var det ju plåtningen för Fitness Magazine också. Jag har sparkat på risgrynsgröt med grönsaker i händerna. Not kidding, allt finns på bild och kommer ut i februari tror jag. Artikeln handlar om mina gräsliga kostvanor. Nog för att det är lite hälsosammare nu när jag har min vita månad men det är fortfarande inte bra. Idag käkade jag lunch på väg mellan plåtning och möte vid 14. Lite sent kanske. Och inte helt näringsriktigt… Risifrutti, smörgås och äppeljuice.

Plåtningen var rolig men jag hann inte ta så många bilder själv. Kom lite sent och det var lite kaotiskt med lampor som vägrade fungera och så. Tog i alla fall några bilder när jag satt i sminket.

Ett träningspass blev det idag också. Jag och roddmaskinen hade en date och jag hade bestämt mig för att vi skulle köra 10 000 meter. Jag har ju satt ett mål att jag ska nå 10 000 m på 40 min och sluttiden hamnade på 44:46. Jag måste alltså kapa lite drygt en minut på 2 500 m. Det kommer att bli tufft. Det som är underligt med rodd är att jag inte blir andfådd när jag kör men om jag pausar känner jag att pulsen jobbar på ordentligt. Var rätt seg de sista 1000 metrarna men mest ont gjorde det i händerna. De värkte ordentligt när jag var klar. Hoppas man vänjer sig.

Nu ska jag jobbe lite innan det är dags att hoppa i säng! Sov gott!

3 thoughts on “Plåtning Fitness Magazine och rodd

Kommentera

