Graderingsträning och pokaler

Idag har lanseringen gått av stapeln och jag kunde lämna kontoret i rimlig tid. Allt gick fint så det var skönt. William och jag körde igenom graderingen som vi ska förhoppningsvis klara nästa fredag men det kommer nog att bli på det berömda håret.

Graderingsträning är jobbigt så länge man orkar hålla fokus men sedan börjar man fuska och då sjunker pulsen rätt fort. Har rätt ont i höften efter dagens träning, det är en hel del sparkar vi ska visa upp. Hoppas att jag hinner med naprapaten på tisdag så att han får mjuka upp mig lite.

Hämtade också ut ett paket på posten idag. Jag tyckte att det var lite konstigt, för jag hade inte beställt något. Det visade sig vara en ny pokal för mitt brons i Stockholm Open. Den jag fick på plats hade fel gravering så nu har jag två! Nån som vill ha en? Det står 3:a Masterclass, Dan +45 på den.

Kommentera

