Inspirationsbild

Om en liten stund ska vi äta julbord med jobbet och det brukar ju vara som det är med sådant; man äter i regel mer än man borde. Jag har ju lite hjälp av min vita månad så att jag håller mig borta från godiset men jag kommer kanske inte vara lätt som en fjäder imorgon bitti.

Då passar det bra med lite inspirationsbilder tänkte jag. För att kontrastera lite menar jag. Min landsmaninna Marit Bjørgen är sjukt cool. Hon kör sitt eget race, vinner varenda tävling fair and square, snackar inte massa skit om konkurrenterna, håller humöret uppe -hon är en fantastisk förebild! Hon är inspirerande på många sätt men bilden nedan visar vilken otrolig fysik hon har. Tänk om man kunde få en sådan kropp!

2 thoughts on “Inspirationsbild

  1. Ping: 1 dag kvar | Dåligt samvete

Kommentera

