Mål 2011

Det är ju ett par dagar sedan vi fick ett nytt år nu och jag har gått och processat mina mål för 2011 i huvudet. Vad vill jag göra? Hur långt ska jag nå? Törs jag sätta det eller det som
mål?

Nu har jag bestämt mig. Och jag gör som förra året. Jag skriver ned mina mål för 2011 på ett papper som ska få bo bredvid sängen. Jag ska titta på det ibland för att påminna mig om vad jagvill. Jag har lärt mig en hel del om mig själv 2010 och jag vet att min kapacitet är mycket högre än vad jag ibland ger mig själv cred för.

Idrottsligt vill jag i år uppnå följande:

  • Placera mig på Norska Mästerskapen i mars
  • Bli uttagen till det norska karatelandslaget
  • Placera mig på en internationell tävling
  • Vinna över Hanah för att jag är bättre
  • Vinna senior-SM i karate – en gång till

Jag vet att det är tuffa och plågsamt mätbara mål. Ja eller nej liksom. Jag kommer att jobba hårt för att uppnå dem och det kommer inte vara en dans på rosor. Hoppas ni vill hänga med och ge pepp under svårare stunder och glädjas med mig när det går bra.
Ni är ett fenomenalt stöd!

Vad är era mål för 2011?

One thought on “Mål 2011

Kommentera

