Årets första karatepass!

Som rubriken antyder avklarades årets första karatepass nu på kvällen. Det var en skön mjukstart och på måndag drar det igång på riktigt!

Vi körde lite blandade övningar. Jag känner inte att jag tappat så mycket över juluppehållet, visst timingen är inte riktigt där men jag känner mig starkare i överkroppen och mer stabil. Det verkar lovande för säsongen!

Har lite tveksamheter kring Estonian Open i slutet av februari. Vet inte om jag ska åka eller inte. Det ska visst vara en bra tävling med lite hårdare kontakt men jag måste få in det i budget och schema också. Om jag åker på den måste jag nog kapa HalvVasan. Den ligger bara två dagar efter och sedan ligger SkejtVasan ytterligare två dagar bort från den. Det kan nog bli lite för tufft.

Nu är det dags att inta fredagsläge och fundera på vad jag ska göra imorgon om det hära skitvädret fortsätter. Åka skidor i slurpee lockar inte.

Vad har ni för helgplaner?

Kommentera

