I’m baaack!

Hej, hej!

Nu har jag sovit i många timmar och känner mig rätt pigg och fräsch! Ultran är avslutad! Klockade in igår på 64,5 arbetstimmar sedan i måndags och landade i soffan med Thai, TV, Twitter och pop-corn. Kärleken har åkt till Mattias och Mora för att vara med på ett läger till men det orkade inte jag. Dessutom har jag ju nåt i kroppen som inte bör tränas på även om jag faktiskt känner mig lite bättre redan.

Jag måste berätta något jag är väldigt stolt över också. Under sådana här intensiva jobbperioder har jag förut ätit massa skitmat och massa godis men den här gången gjorde jag smarta val hela tiden. Åt inte en endaste godisbit, inte en bulle eller kaka utan frukt och riktig mat och jag tror att jag klarat mig mycket bättre och inte blivit lika trött som jag har varit andra sådana här perioder. Väldigt nöjd med det faktiskt och att jag klarar att stå emot högarna av godis som staplar sig runt mig.

Dagen idag bjuder på en lugn promenad med en kompis jag inte träffat på väldigt länge. Hennes jobbschema är lika crazy som mitt så det är ju svårt att pussla in en träff då. Det ska bli skönt att komma ut och röra på sig och få lite frisk luft!

Ha en skön lördag!

Kram!

PS Kolla in min nya tröja! Jag vann den i en filmtävling Les Mills hade i höstas och den kom med posten igår! Mitt tävlingsbidrag kan ni se här!

4 thoughts on “I’m baaack!

  1. Instruktören hade en sådan där jacka igår, den var blå, killvariant? Snygg var den i alla fall! Skulle vilja ha en utan Les Millestrycket på ryggen, undra om de finns i butik…

    • Den finns i blått för tjejer också men jag har inte sett dem någon annanstans än på Les Mills webbshop. Inte för att jag letat direkt iofs…

Kommentera

