Heidi testar: Maxim återhämtningsdryck

Idag när jag var och handlade lite förnödenheter hittade jag en ny (för mig) variant på återhämtningsdryck. Den här var från Maxim, hade vaniljsmak och hette förklarande nog Recovery. Jag brukar annars, när jag vill lyxa till det, köpa Gainomax Choklad till efter träningspass.

Jag vet inte om det är någon skillnad i uppbyggnad mellan Maxims och Gainomaxs återhämtningsdryck. Jag känner ingen skillnad kroppsmässigt i alla fall och jag är inte så seriös i mitt testande att jag jämför produkterna på ett mer noggrannt sätt.

Smaksmässigt var det ungefär som att dricka vaniljsås. Gillar man det antar jag att Maxims variant är toppen. Jag vet inte om den kommer i andra smaker också och om de är goda. Den här var lite för söt för min smak i alla fall.

Någon annan som testat den här och har kommentarer?

2 thoughts on “Heidi testar: Maxim återhämtningsdryck

Kommentera

