Hur kunde jag missa?

Igår var det tydligen tjejkväll på Budo & Fitness här i Stockholm. Hur kunde jag missa det? Varför var det ingen som sa nåt? Jag om någon borde väl ha varit där. Therese, Suzan, Marie och Frida var i alla fall där och from the looks of things hade de trevligt. Testade lite bars, minglade med andra bloggtjejer och nöp i kläder. Har norpat lite bilder från de andras bloggar så att ni och jag kan se hur det var.

Vad gjorde jag då igår? Jo, jag var hos naprapat-Göran för att bli uträtad. Höften trasslar betydligt mindre nu och jag hoppas att det snart är ett minne blott. Ska testa lite sparkar ikväll på träningen för att se hur det känns.

2 thoughts on “Hur kunde jag missa?

  1. Råkade av en slump se eventet på Facebook, men valde att prioritera bort det i en redan smått hektisk onsdag… 🙂 Jag överlevde uppenbarligen ändå, och du med kan jag se. 😉

    • Haha, jo, överlever gör jag ju men det hade varit roligt att vara där! Träffa folk, smaka på piggelin-bars, kanske köpa på mig nya handskydd…

Kommentera

