Allt för hälsan

Dagen idag har jag inte ägnat åt träning. Däremot har jag spenderat den på Stockholmsmässans byrådag där jag träffade projektledaren för Allt för hälsan. Jag vann ju inträdet till den i höstas genom tävlingen Årets träningsbloggare (som MarathonMiavann) som Fitness Magazine hade. Han frågade mig lite om hur det var och hur jag upplevde det. Det slutade så klart med att jag nästan bönade om att han skulle välja min byrå som kommunikationspartner för mässan. Tänk vad roligt det vore att få jobba med den!

Ni som var där i höstas, har ni några synpunkter på mässan? Vad var bra, vad skulle kunna göras bättre?

4 thoughts on “Allt för hälsan

  1. jag gillar inte den mässan. men det är nog för att jag vill ha mer träning i konceptet. jag tycker att grejer som pulver, alger och aloe vera breder ut sig alltför mycket. och best of the best är ett skämt.

    • Ja, det var ungefär min bedömning av det hela också. Jag föreslog att vi skulle jobba mer med att få in andra idrotter så de kan visa upp sig, få in de stora loppen som Vasaloppet, Stockholm Marathon, Göteborgsvarvet, Vätternrundan etc. Ha cookalong med nyttig och hälsosam mat osv.

Kommentera

