Vallateamet in action

Likt Marit Björgen, Charlotte Kalla, Justyna Kowalczuk och de andra tjejerna i världseliten har jag mitt eget vallateam. Granted, inte lika stort men väldigt dedikerat och exklusivt. Kärleken är fenomenal på att valla skidor! I’d be lost without him!

I vilket fall håller vi på att preppa för min avresa på kick-off med jobbet till Vemdalen imorgon. Förkylning byr-bye, hello skidåkning! Övriga kollegor satsar på carving och after ski, jag satsar på svett och sportdryck. Jag har lyckats lura med mig en och en halv kollega ut i spåret men hoppas självklart kunna få ut fler av dem. Mellan passen ska vi självklart ägna oss åt roliga saker som affärsplan och visionsdokument.

Vad jag gör här uppe på vinden när Kärleken vallar? Det jag gör bäst; peppar, moraliskt stöd och generellt tittar på. Och så bloggar förstås!

Kommentera

