Små skojiga rosa piller

Har jag fått av farbror doktorn. Tyvärr var det inte best case scenario. Det var väl inte worst heller men närmare det tyvärr. Det är glapp i knät så något är fel med korsbandet och det är omöjligt att säga vad utan magnetröntgen så nu jagar jag tid för en sådan.

Jag får dock träna ändå. Inte karate givetvis men styrketräning för överkroppen och cykel när svullnaden i knät är borta. Det blir självklart ingen resa till Estonian Open nästa vecka och jag tror inte heller att NM 19:e mars går att genomföra. Vi får se hur det artar sig.

Kvällens schema blir lite pumpning på gymmet. Armar, axlar, bröst och mage tänkte jag beta av. Att ligga hemma och jäsa känns för jobbigt. Bäst att aktivera sig liksom.

Tack igen för alla fina kommentarer och att ni bryr er!

3 thoughts on “Små skojiga rosa piller

  1. Kämpigt, verkligen, kan tänka mig att det är j-igt jobbigt att avboka tävlingar. Även om jag bara är motionär blir jag urless om jag måste avboka ett lopp.

    Återigen, hejar på dig oavsett! Hoppas du får röntgen och klarhet snart.

Kommentera

