Rehab och mage

På kvällens schema stod rehab. Jag har ju varit med i knäsvängen förut så jag har ett gäng stabiliserande övningar på lager. Men det är ju så mördande tråkigt! För att det skulle kännas som ett riktigt träningspass slängde jag in några magövningar på slutet.

Imorgon ska jag till en sjukgymnast som förhoppningsvis ska få ordning på båda knäna. På grund av mitt haltande har mitt andra knä, det jag sträckte först, blivit felbelastat och gör nu rätt ont. Igen, privat sjukvårdsförsäkring är fantastiskt. Försökte först få tag i en sjukgymnast på egen hand men möttes av fulla väntelistor och veckor av väntan. Ett samtal till Euro Accident och jag hade en tid dagen efter. Det är pretty sick. Eller hur?

Kommentera

