Pumpade ben!

På dagens schema stod benträning och jag knatade ner på SATS Odenplan efter ett möte på stan. Det var fler än jag som hade träningsplaner ikväll och det var galet mycket folk! Kul att så många håller i nyårslöftena men det är ju lite jobbigt när man måste köa till allt.

Anyhow, jag körde mitt race och fick ihop ca 50 min träning. Först kändes det inte som att jag tagit i särskilt men när jag bytte om och skulle ta av mig tightsen skakade benen! Det är ett gott tecken för den som undrar. Imorgon funderar jag på om jag ska träna före jobbet. Det hade varit lite skönt att få det överstökat. Å andra sidan, blir det en masknatt till får det bli efter jobbet. Packar väskan så bestämmer jag mig imorgon.

Förresten, jag har gått med i FunBeat. Ska vi inte bli kompisar där? Det vore väl roligt och så kan vi sporra varandra! Klicka in på min profil och lägg till mig!

3 thoughts on “Pumpade ben!

  1. Har lagt till dig på Funbeat. Tyvärr är jag inte aktiv där själv, men är medlem för att följa vissa träningstrådar fullt ut. Men ska bli kul att följa dig!

Kommentera

