Effektivt ryggpass

Hade inte mycket tid över för träning efter jobbet men istället för att skita i det (som jag hade god lust att göra) planerade jag om och körde ett effektivt ryggpass istället. Full kräm i 30 min!

Vågade mig upp på crosstrainern som uppvärmning men bara väldigt lätt motstånd och bara fem minuter. Ska se om det blir några men av det annars fortsätter jag och ökar på några minuter till. Sedan blev det assisted chins, ryggdrag och ryggresning med vikt i ett frenetiskt tempo. Fick upp pulsen till och med! Det får jag sällan när jag styrketränar.

Anläggningen för dagens pass var SATS Alvik/Bromma och det var precis lagom mycket folk.

Oj! Nu var jag så inne i bloggandet att jag höll på att missa att kliva av tunnelbanan! Virrigt!

Kommentera

