Minibloggpaus

Hej igen!

Sorry för tystnaden. Jag har inte varit i skrivartagen de senaste dagarna. Inte i träningstagen heller faktiskt. Helgen har inte inneburit något särskilt, mest lugn och vila. Kroppen kanske inte behövde det i egentlig mening men huvudet gjorde det och därför blir förra veckans träningskvot ”bara” fyra pass. Inte så farligt ändå tycker jag.

Jag hade planer om att träna idag men som det ser ut blir jag kvar rätt länge på jobbet. Det har varit en dag full av möten så det faktiska jobbandet får jag jag göra nu. Får se hur pigg jag är när jag är klar, kör kanske någon liten muskelgrupp om jag orkar och klockan inte är alldeles för sent.

Nu ska jag jobba vidare så jag blir klar någon gång! Ses mañana!
Peace!

Kommentera

