Late night på gymmet

På väg hem efter en sen kväll på gymmet. Jag är nöjd med min insats faktiskt. Det blev 40 min kondition fördelat på 20 min crosstrainer med ökande motstånd hela tiden och 20 min intervaller på roddmaskinen. Körde max en minut, lugnt en minut och målet var att inte komma över två min per 500 m. Höll ögonen på mätaren hela tiden. Garmin var med och mätte pulsen. Tror jag var uppe i 176 som mest. Har inte lärt mig hur man kollar det än.

Efter det blev det 40 min rygg och mage, var lite svagare i ryggen än jag var sist men då hade jag inte kört rodd innan. Jag har å andra sidan blivit starkare i magen.

Nu är det raka spåret i säng! Natti natti!

P.S Det blev inga guld idag men väl två silver. Det är helt ok det med!

Kommentera

