Beslutsångest

Jag sitter och velar fram och tillbaka på om jag ska stoppa förbi gymmet på väg hem idag. Känner mig riktigt seg i huvudet efter en ganska intensiv vecka och nästa ska vi inte ens tala om, den är kaotisk med stort event, workshops och annat som ska in.

Därför borde jag ju gå och träna alltså. För att nästa vecka inte kommer ha så mycket utrymme till sånt. Och för att mina konkurrenter som inte är skadade inte vilar utan kör på. Samtidigt sitter jag helt trött framför datorn och gör klart det sista för att ta fredag. Jag vet att jag kommer känna mig nöjd med mig själv om jag går och tränar men om jag pressar kroppen för hårt blir den bara sjuk. Det lutar åt att låta huvudet vinna den här ronden och låta kroppen få köra imorgon istället. Vad tror ni om den planen?

Förresten, jag var till gymmet igår. Det har jag inte berättat men jag körde 20 min på crosstrainern och så rehabövningar med benen. Så nu vet ni det också!

20110318-173124.jpg

Kommentera

