Nöjd med dagen!

Dagen idag har gått med en väldig fart och mycket har jag hunnit med. Det enda som saknats är väl egentligen ett träningspass men det har inte gått att få in. Jag leker lite med tanken på att kliva upp lite tidigare och köra lite hemmafys, det vore skönt alltså. Inte så mycket för kroppen kanske, den behöver sömn, men för själen. Jag mår mycket bättre om jag kan bocka av träning. Ska tänka på saken.

Så länge lägger jag upp en bild jag tog i höstas i New York. De har en annan definition på hälsa, de där jänkarna.

20110321-215306.jpg

Kommentera

