Snart i mål

Sitter och äter en fantastisk frukostbuffé och gör mig redo för eventets sista dag. Det blev inte så sent igår och jag har dessutom sovit gott i en bred dubbelsäng i världens kanske kitschigaste hotellrum. Jag hade en stor plastflamingo med simglasögon i badrummet!

Jag hade sett fram emot att träna imorgon men jag har börjat känna lite stick i halsen. Att bli förkyld nu förefaller väldigt onödigt. Hoppas kunna dra ned till gymmet en stund imorgon i alla fall.

Nedan ser ni flamingon och en bild på gårdagens dessert!

20110325-080457.jpg

20110325-080507.jpg

2 thoughts on “Snart i mål

Kommentera

