Träningsvärk!

Sorry för dåligt bloggande. Hade Kärlekens släkt på besök igår så det blev varken blogg eller träning igår. Men träningsvärk har jag ändå. Efter vadpressarna (heter det så?) i lördags. Högst upp i vaderna, precis där man sträcker ut sist i ett steg, har jag ont. Det är ju skönt ont om man jämför med knäont men trappor är ju en pina. Kul för mig då att jag bor på tre trappor utan hiss och att ingen av de tunnelbanestationer jag kommer att besöka idag har rulltrappa i nedåtgående riktining…

One thought on “Träningsvärk!

  1. Haha låter som om du har en rolig dag framför dig 😉 men look on the bright side; träningsvärk innebär ju att du har utmanat dina muskler 😉

Kommentera

