Hinner. Inte. Med.

Jag var fast besluten. Idag skulle jag träna på lunchen. Men jag hinner. Inte. Med. Förmiddagen blev inte alls som planerat och så var det massa småskit jag var tvungen att ta hand om så jag får inte plats med det idag och ikväll ska vår bostadsförening ha årsmöte. Och det får man inte missa om man inte vill att några stollar ska besluta att vi ska måla trappuppgången rosa eller något annat konstigt. Det finns en liten chans att jag hinner pressa in en halvtimmes träning efter ett möte och innan årsmötet. Får satsa på det istället.

Nu: jaga vidare!

Kommentera

