Nytt från SATS: Small group training

Det här är ingen nyhet för er som läser Spark i baken. Terese tipsade om SATS nyhet small group training redan för ett par dagar sedan när det lanserades.

Det handlar alltså om ett nytt koncept SATS tagit fram där man tränar i en grupp om 4-6 personer med en personlig tränare. Ett alternativ för dem som tycker att det känns lite dyrt med en personlig tränare men samtidigt vill få lite boost i sin träning och komma närmare sina mål. SATS erbjuder tre varianter; Running, Sport Performance och Weight Loss. Läs mer om de olika variantena här.

Jag tycker att det verkar vara en superbra grej och överväger starkt att hoppa på Sport Performance. Det enda som får mig att tveka lite är ju mina tramsiga knän som skulle kunna lägga krokben för mig men jag blir faktiskt rätt pepp när jag kollar på videon man har tagit fram.

I Bromma/Alvik där jag brukar träna har de gått all in för att lansera det hela och har satt stickers över hela gymmet!

20110407-125813.jpg

Kommentera

