Inte min dag idag

Efter många och långa argumentationer med mig själv masade jag mig ned till gymmet för ett träningspass till. Hela kroppen stretade emot; ont i ryggen, höften, knäna, ena foten…

Viljan segrade men bara knappt. Segade mig genom några rehabövningar och för armarna blev det två övningar bröst. Och så en lång stretch på det. Försökte lossa krampen i höften utan framgång. Det verkar vara förgjort med träningen idag, ingenting funkar. Annars är det toppen!

20110418-222525.jpg

Kommentera

