Dubbelpass check!

Det blev inga tre timmar på gymmet men väl 1,5 med ordentlig styrka! Jäklar vilket skönt flyt jag hade! Pumpade på ordentligt med hela registret av rehabövningar och piffade till det lite extra med ett gäng marklyft också. Planen var sedan att käka något och ta en timme intervaller på crosstrainern men där ville inte kroppen alls. Ut i solen! sa den. Så jag lydde och efter en lunchpaus och lite ärenden smet jag ut i det sköna vädret för en powerwalk/smyglöprunda. Kunde inte låta bli att testa om det gick idag också och det gjorde det men inte med samma lätthet som förra gången. Kondisen är rejält eftersatt verkar det som. Vågade inte pressa benen, kände av knät lite, så det blev bara ca 3,5 km faktisk löpning och powerwalk ungefär lika långt.

Idag var det också premiär för trekvartstights ute och ingen jacka! Nu är det vår på riktigt! Måste säga att det är sjukt skönt att ha semester och kunna träna två gånger på en dag utan att behöva stressa. Låta träningen ta tid och låta kroppen känna efter vilket tempo som är bäst. Tänk om man fick ha det så här jämt!

Hade på mig min knalliga rosa top och fick självklart en matchande fin färg i ansiktet.

20110421-162759.jpg

20110421-162813.jpg

20110421-162827.jpg

Kommentera

