Sol i sinne, träning inne

Vilket VÄDER vi har den här påsken! Har aldrig upplevt det så fint någon gång! Det sved lite i kroppen när jag promenerade bort till gymmet i solen. Man kan inte ens titta ut på det fina vädret eftersom gymmet ligger två trappor ned i en källare men vill man vara fin måste man väl tåla lite…

När jag väl kommit över solångesten fick jag till ett rätt fint benpass. Rehaben är nu mer som vanlig benträning så jag får ta i ordentligt i benpress och utfall. Nu börjar jag också att få tag i rumpmusklerna ordentligt, det har jag inte fått innan. Bencurl och benspark är dock fortfarande total disaster. Ingen ordning där alls. Det gör ont och musklerna verkar ha blivit felkopplade i smällen.

I övrigt så glömde jag halva min träningsgarderob hemma hos päronen så jag fick börja passet med att köpa mig en ny fin träningstopp. Det blev en tight historia från Nike och här gäller det att man ser till att hålla på träning och kosten. Minsta lilla kilo extra kommer definitivt att synas. INGENTING går att dölja i den här toppen. Men skön är den. Och lila!

20110425-133624.jpg

2 thoughts on “Sol i sinne, träning inne

Kommentera

