Tillbaka på skärmen

Hej kära vänner!

Beklagar att uppdateringsgraden varit låg i helgen. Jag tog en liten bloggpaus i och med farandet ut på landet där täckningen är dålig. Men nu är jag tillbaka i stan och täckningens förlovade land!

Det har inte blivit några situps eller armhävningar i helgen men däremot har den inneburit svett av olika sorter ändå. Dels svett som i vanligt skönt ansträngningssvett, dels svett som i svett hår. Japp, det har kånkats och släpats och slutligen eldats! Det var ju ändå Valborg i helgen. Kärleken och jag har tillsammans med hans föräldrar röjt på landet. Vi har släpat ris till brasor, kånkat ved och Kärleken har klyvt en hel björk. Jag har också några fina blåmärken på benen efter skottkärran som jag kört runt på stubbar i. All in all har det varit en ganska ansträngande helg men skön på det där ”jag har arbetat med händerna utomhus en hel dag”-sättet. Och eftersom täckningen är riktigt käss där ute har jag också varit nedkopplad och avkopplad från nätet. Ganska skönt det också emellanåt.

Ikväll är vi tillbaka i verkligheten och på gymmet. Jag har en dejt med benpressar och knäböj. Och så min kära kompis crosstrainern förstås. Den som har lust får gärna haka på!

20110502-111720.jpg

20110502-111752.jpg

20110502-111818.jpg

20110502-111832.jpg

20110502-111904.jpg

3 thoughts on “Tillbaka på skärmen

  1. Ah, härligt, gillar såna helger! Standard-gymmet, vilket är det? Är det superbra? Jag måste ju börja fundera på det här med gym i Stockholm nu…

    • Jag kör Sats för att det finns så många anläggningar att välja mellan. Brukar växla mellan olika för att få lite variation men Odenplan i närheten av där jag bor brukar få flest besök. Var kommer du att bo någonstans?

  2. Ping: Du bara vilar hela tiden | Dåligt samvete

Kommentera

