No good news

Jahapp. Har varit på ett short and not so sweet besök hos ortopeden. Han klämde på mitt högra ben den här gången och tyckte att det var menisken som var fel. Blir magnetkamera på det knät också.

Rörlighetsproblemen jag haft i vänster beror troligen på en stump av korsbandet som ligger i vägen. Det har visst lossnat en bit. Det ville han dock inte göra något åt förrän meniskskadan var utredd. Så nu står jag här med två trasiga knän.

Man kanske skulle börja tävla i något stillsamt. Schack kanske?

20110504-095448.jpg

3 thoughts on “No good news

  1. Nä, inte menisken! Hur lång tid tar en sådan utredning då? Håller tummarna för att han har fel…

    • Tack för tummarna. Jag vet inte riktigt hur lång tid det kommer att ta. Det här knät måste jag trassla med den vanliga vägen och inte den snabba sjukförsäkringsvägen. Får se när jag får komma till magnetröntgen. Det är ju lite kö på sånt.

      Ibland önskar jag att jag var med i nåt fotbollslag eller nåt sådant. De brukar alltid ha massa snabba ingångar till sjukvård. Alla förstår liksom att de måste tillbaka snabbt. En karatetjej är det inget bråttom med…

Kommentera

