Early morning tweetrun

Det bästa med sociala medier är att man träffar så mycket folk. Och bra folk på det! Jag har genom bloggen kommit i kontakt med ett gäng andra träningsbloggare och via twitter och facebook möter jag så många spännande och kompetenta människor. Och tränande människor!

Imorse mötte jag upp Stefan Lidén som jag träffat via twitter för en liten runda i Hagaparken. Vi har diskuterat olika löprundor på twitter ett par veckor och så gjorde vi slag i saken och tog en tillsammans. Vädret imorse såg lite tveksamt ut och jag frös när jag klev upp så jag tog på mig alldeles för mycket kläder. Körde kompressionsstrumpor från GoCoCo, långa tights från Adidas, linne, tröja och jacka från Nike. Ni förstår ju, tog inte många minuter innan jag kokade. Efter att ha skalat av mig några lager och kavlat upp tightsen blev det hållbart temperaturmässigt men resultatet är ju nu en riktigt fin röd färg i ansiktet.

Skön start på dagen!

3 thoughts on “Early morning tweetrun

    • Haha, jag blir det bara när jag tränar kondis. Styrketränar jag kan jag se rätt fräsch ut efteråt men kondis är som sagt kört…

  1. Hehe, jag är som Paula. Det krävs bara några få minuter för att jag ska vara högröd. Fördelen är att ingen tvivlar på att man har ansträngt sig, även om man knappt gjort det 😀

Kommentera

