Oh noes! Halsont!

Igår kväll började stickningarna halsen och jag gick och la mig med stora förhoppningar att jag skulle sova bort dem. Nu på morgonen är de kvar och jag har fattat det kloka och vuxna beslutet att ställa in dagens träning. Det jobbiga är att jag ska på konferens hela helgen och inte kommer kunna träna då heller. Fast om halsontet bryter ut på riktigt kan jag ju inte i alla fall. Men ändå. Lite surt känns det. Det blev bara ett och ett halvt träningspass den här veckan. All time low!

Nya tag på måndag alltså.

Sedan känner jag att den här bloggen blivit lite styvmoderligt behandlad de senaste dagarna. Nu kan jag berätta varför jag inte riktigt har haft tid med den och med träningen. Jag har under veckan som gått manglat mig genom ett stort antal möten, en avtackningsmiddag och igår började jag på ett nytt jobb. Det känns jättebra och kollegorna är väldigt trevliga. Det ska bli kul att se vad jag kan uträtta på nya jobbet!

Nya kontoret ligger i mitt i stan så det nya träningscentret jag kommer hänga mycket på är SATS Hötorget. Det blir nog fler rundturer på centren runt om i stan överhuvudtaget misstänker jag. Ska bli skoj!

2 thoughts on “Oh noes! Halsont!

Kommentera

