Lyxtorsdag

Idag tog jag sovmorgon (var ute och åt med kollegorna igår kväll så det blev lite senare sänggång än vanligt) och på lunchen testade jag nya Blueberry i Pub här i Stockholm. Jag har hört mycket om Blueberry och när det öppnade (igår tror jag) i närheten av mitt jobb tog jag chansen att gå dit. Att ta lite sovmorgon och skippa morgonträning är lite lyxigt men det är blekt i jämförelse med Blueberrys smoothies. De är på intet sätt gratis! Betalade 59 spänn för en smoothie! Galet! Nästan lika dyrt som min lunch.

Jag provade en med blåbär (det var ju ändå på Blueberry liksom) och massa nyttigt som proteinpulver och havre, kanel och kardemumma och jag vet inte allt. Den var god men inte så god. Och definitivt inte värd 59 kronor. Blueberry får nog klara sig utan mig som besökare i framtiden…

20110526-172022.jpg

20110526-172057.jpg

Kommentera

