Godaste baren och PT-frågor

Lätt godaste baren före träning är Maxims Energy Bar hallon-mango. Det är nästan så att jag låter bli att äta före träning bara för att justify ett köp. Hihi! Ikväll blev det som utlovat ett rehabpass och på det plussade jag på lite förbränning på trappmaskinen. Det är nog bland det svettigare man kan göra. Det rinner verkligen av mig när jag kör. Riktigt skönt pass och jag känner mig väldigt nöjd med min insats.

Sedan funderar jag fram och tillbaka över det här med PT. Råkade se när jag tassade ner på SATS Odenplan att de har ett riktigt bra erbjudande på PT-träning just nu. 18+1 timmar för 8 550 kr. Det är en skillnad på nästan 1 500 kr. Men mycket pengar är det ju. Det värsta är att jag måste bestämma mig nu eftersom erbjudandet bara gäller till och med imorgon. Ångest! Do or don’t?

20110530-210301.jpg

5 thoughts on “Godaste baren och PT-frågor

    • Spännande! Var tränar du?
      Jag är lite ambivalent på grund av knän och lite annat. Sedan brukar SATS ha PT-erbjudanden lite då och då. Kanske har lite is i magen och väntar till efter sommaren. Men jag är sjukt frestad. Verkligen.

Kommentera

