Heidi testar: SATS Sigtuna

Som jag berättade imorse åkte jag till Sigtuna för att träna med Anna och Tesa. Vi började med en powerwalk där jag lyckades lura ut tjejerna på en löparbana för några löpintervaller. De hävdade båda två att de inte skulle orka springa alls och chockade sig själva med att orka flera intervaller! Så härligt att se när någon flyttar sina gränser längre än vad de trodde var möjligt.

Efter det körde vi lite styrka på SATS kanske minsta anläggning men den hade faktiskt allt och var riktigt fräsch. Och sval! Vilket var skönt efter vår exercis i värmen.

Jag körde några benövningar och så mage. Benen svarar inte så bra på styrketräningen längre. Vet inte vad det beror på men jag får ingen kontakt riktigt. Måste kanske förbi Generalen igen och få det utrett.

Anyhow. Det var inte bara jag som tog mig till Sigtuna idag. Ett helt gäng multisportare hade hittat dit också och de sprang kors och tvärs runt på stan och letade kontroller.

Vissa spänner musklerna efter träningen. Andra tar en cigarett.

20110611-161025.jpg
Intervaller på löparbanan.

20110611-161128.jpg
Multisportare.

20110611-161233.jpg

2 thoughts on “Heidi testar: SATS Sigtuna

Kommentera

