På väg ut i provinsen

Sitter på pendeltåget på väg ut till Sigtuna för en träningsdate med mina fellow Geek Girls Anna och Tesa.Det är inte många som är på väg åt det här hållet en tidig lördag, har hela vagnen för mig själv. Det är sjukt varmt här också. Vad vi ska träna är lite oklart än så länge. Vi får se hur det artar sig.

Gårdagens pass hann jag inte blogga om. Jag och min kollega Henrik möttes upp på SATS Hötorget för en morgonexercis. Henrik fick agera PT och vi fokuserade på axlar och biceps, mina kanske svagaste kort så det var bra. De blev mosade i en timme men jag har märkligt nog inte så mycket träningsvärk. Det kanske kommer sen.

20110611-101109.jpg

Kommentera

