Träningen utraderad

Imorse var jag duktig och powerwalkade trots det lite ostadiga vädret. Benen var sega och efter gårdagens crossfit men jag höll ändå ett rätt bra tempo. Träningsvärken blir nog ett faktum under dagen.

Sen kom jag till jobbet. Vi får frukost serverad på måndagar så jag käkade inget hemma och var jättehungrig när jag kom dit. Vad väntade då? Jo, eftersom det är 4:e juli satsades det på stora amerikanska muffins. Eller stora räcker inte. De var gigantiska. Tror ni jag hade någon karaktär när jag kom och var skithungrig? Självklart inte. Tyvärr tror jag inte att jag kommer upprätthålla någon vidare karaktär senare idag heller så det måste nog bli ett träningspass till idag.

20110704-133918.jpg

3 thoughts on “Träningen utraderad

  1. Ping: Invägning vecka 4 | Dåligt samvete

Kommentera

