Blogglunch med Cath!

Idag mötte jag upp Maradrömmar och Klassikertankar för ett första möte afk. Vi har kommunicerat via våra bloggar tidigare men aldrig träffats på riktigt. Det blev en jättetrevlig lunch med dumplings och god smoothie på Naked Juice Bar till efterrätt. Snart ska vi styra upp ett träningspass tillsammans! Cath har Lidingö framför sig och jag ska vara med i Vasastafetten och Bellmanstafetten i augusti så det gäller att skärpa sig med formen nu. Alltså, jag sa inte här att Cath är i dålig form utan att vi ska träna tillsammans för att vi har grejer framför oss. Ni fattar?

Anyway, det är väldigt roligt att träffa folk genom bloggen. Det är alltid grymt trevligt och människorna är ju liksom precis som jag som bara förutsätter att man ska träna när man ses. Om man inte äter lunch då. Som idag.

Här är Cath och jag!

20110707-134239.jpg

3 thoughts on “Blogglunch med Cath!

  1. Tja, mat är ju en förutsättning för träning, så på sätt och vis kan man väl säga att det går hand i hand.
    Och jag ÄR ur form så om det var det du hade sagt hade det inte gjort något 😉

  2. Ping: Debut: Blogglunch med Heidi | Maradrömmar & Klassikertankar

  3. Ping: Det är klart det finns en app… | Dåligt samvete

Kommentera

