Värmelöpning igår

Gjorde en favorit i repris igår och sprang när det var som varmast mitt på dagen. Även om det inte var lika varm som förra lördagen var det fullt tillräckligt för att min puls skulle bli hög fort. Det blev ingen jätterunda nere i Hagaparken men jag var ute i lite drygt en timme i alla fall. Sprang inte hela vägen, jag valde att gå när pulsen blev för hög, men rundan innehöll i alla fall en bestigning av mördarbacken.

Jag dividerade med mig själv en hel del på botten av backen om jag skulle göra det eller inte men turligt nog blev det en vända upp för på toppen träffade jag en jättetrevlig tjej som jag pratade lite med. I villervallan glömde jag bort att fråga vad hon hette med förhoppningsvis kommer hon till cross fit:en jag ska gå på om en timme.

Som vanligt blev jag riktigt rosa i ansiktet och som vanligt hade jag en rosa tröja på mig. Därför sätter jag en temalåt på det hela: Pink med Aerosmith (Öppnas i Spotify).

20110710-120848.jpg

Kommentera

