Invägning vecka 5: Åt rätt håll

Vågen stannade på -trumvirvel- 73 kg. Det betyder – 1,2 kg sedan förra veckan och att jag passerat startvikten med 0,4 kg. Det är nästan ikapp på den första viktnedgången då jag vägde 72,9. Det känns riktigt bra att ha tappat lite av vikten jag verkligen inte behöver och jag tror att det mesta kan tillskrivas att jag sedan i fredags håller järnkoll på vad jag äter. Appen jag berättade om tvingar mig att fokusera på hur mycket energi jag får i mig och hur mycket man gör av med när man tränar. För det här med viktnedgång is simple really: energi in – energi ut. Det svåra är bara att ha karaktär…

Kommentera

