Ge dig själv en träningsboost!

Jag mår mycket bättre idag men halsen är fortfarande öm så träning blir det ingen idag. Istället tänkte jag tipsa om en träningshelg som min skidcoach Mattias Svahn anordnar i Stockholm 26-28:e augusti. Det är en uppföljning på skidlägret han hade i Mora i vintras och såklart inriktat på de som håller på med skidåkning men det passar även andra som vill få en boost i sin träning. Det är perfekt om du gillar att utmana dig själv och testa nya saker tillsammans med andra likasinnade!

Lägret kommer att hållas ute på Lidingö och under helgen blir det bland annat rullskidåkning (man behöver inte ha egna grejer), intervallträning och stavlöpning. Dessutom blir det en matupplevelse utöver det vanliga. Mattias har teamat ihop sig med Melker Andersson igen och middagarna kommer att ätas på någon av hans restauranger. Läs mer om lägret här.

Jag kommer såklart att vara med. Jag kan lova att det blir en riktigt bra helg med härlig svett och god mat, ses vi?

Rullskidåkning och stavlöpning, två grejer ni kommer att få köra under lägret.

20110717-125703.jpg

20110717-125736.jpg

Disclaimer: Det här inlägget kanske kan uppfattas som reklam, och det är det ju på ett sätt, men Mattias är min vän, han anordnar lägret utan min inblandning, han har inte bett mig att skriva om det och jag får inget för att jag ändå gör det.

 

 

4 thoughts on “Ge dig själv en träningsboost!

  1. Vad sugen jag blir! Är ju till och med i Stockholm på fredagen. Dock är jag upptagen hela fredagen och kommer nog dessutom att vara lite bakis (bolagsträff är jobbigt värre). Du får gärna tipsa om när vinterlägren dyker upp. 🙂

    • Jag ska också jobba hela fredagen, ansluter till middagen på kvällen. Om du tar det lite piano på festen där och dricker svagdricka så är du helt säkert fit for fight på lördagen. Ta med dig Hjulben också!

Kommentera

